måndag 14 januari 2008

Ett nytt år med nya möjligheter




Hej
Sådär ja, det var nästan enklare än jag väntat mej,

att börja med en ny sak, som att skriva i en blogg.
Som inledning ska jag nämna att blogg- namnet kom till av en hel del orsaker.
Här är en av dem:
Varje dag tror jag, varje dag hoppas jag, varje dag leker jag,
mer eller mindre.
Så måste jag ju också förstå, att alla inte tycker om bloggar,
och skulle det av nån anledning hända, att min blogg försvinner,
så är det nog av tidsbrist, eller någonsorts leda men,
visst hinner man alltid höra av sej lite.
Ska bli roligt att se vart det leder.
Kanske jag här mitti allt,hittar nya kontakter,allt är möjligt.
Kanske
du
hittar nåt
som intresserar.

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Hej! :)
Bra start, det ser ju ut att bli en jättefin blogg! Ska bli så roligt att titta in här så kanske jag får se lite vad du håller på med!
Lägger in en länk till dig i min blogglista om det är okej?

Ha det gott!
Hälsn Heidi