måndag 10 november 2008

Om Linn


Reklam smyger sej in överallt, ibland helt omedvetet, så kan man själv göra reklam för något man gillar. Du förstår säkert, att så blir det nu. Jag ska bara skriva vad jag tycker, sen är det ju upp till andra att skaffa sej en egen uppfattning.
När jag åkte och handlade första gången efter semestern i Turkiet, så var det en cd-skiva av Linn Nygård, som log mot mej i hyllan. Och titta, Katja Uitto hade tagit bilden. Hon gick på samma kurs som mej en gång. Va glad jag blev. När jag var klar så åkte jag hem med cd-n spelandes i bilens spelare. Och jag gillade det jag hörde. Hon är så duktig på det hon gör. Skivan har bara två spår; Over You och I Lay Low. Båda bra men den andra bättre. På www.myspace.com/linnnygard kan du lyssna och se andra bilder. Jag passade på att be om en fin autograf av henne förra veckan, och fick den i dag. Tack Linn. Det var en fin present.
Och jag önskar dej lycka till, du blir bara bättre.

Inga kommentarer: