tisdag 10 augusti 2010

Vykort

Jag tittar in och tänkte pröva sätta in en sommarbild till Er, som brukar titta in här emellanåt. Det har varit fullt upp i sommar och det har inte funnits mycket tid till att sätta sej ner och skriva nåt "vykort". Men de flesta vet nog att det är bäst att ta tillvara sommaren, fast den kommer i repris, så är den aldrig densamma. Iår har vi haft rekord, och jag har fått otroligt mycket av sommarvärmen som jag ju gillar. Så ibland blir det tomma blad i boken. Lite finns ännu kvar av sommaren, innan den packar ihop.
Jag har fått ha semester och den sista veckan på den är nu.
Det finns mycket nytt att berätta om, och det finns sånt som inte blivit färdigberättat heller, men vad gör det.
Det blev en trip till Sverige, den andra veckan vi var lediga, vi hade lånat min mors och fars husbil. Riktigt fint att ha med kök och sovplats i bilen. Man kunde ju stanna egentligen var som helst.
Så nu har jag ju hört av mej iallafall. Kanske det inte blir så länge till nästa gång. Det blir ju lite jobb igen, och om ni undrar om jag virkat nåt...? så har jag nog det, och målat lite också. Ha det gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen min!
Vilket vackert vykort du bjuder på! Du har riktigt fått njuta av sommarn i år, det behövde du nog. Och Sverigeresan var säkert bra, synd bara att vi var så långt borta då... Men vi fick ju träffas på Juthbacka, och det var en höjdpunkt!
Vaniljhjärtan-formarna har jag beställt idag, så nu får vi bara vänta och se, om hon har fått in dem i lager... Vi väntar med spänning! Ha de så bra, så hörs vi snart igen! Kram vännen min!
TroHoppKärlek